Pes 2013 Oyundan Atma Sorunu %100 Çözüm

PES 2013 %100 Çözüm Yolları Bütün Çözümleri Deneyip Topladık Topluyoruz!


Evet Arkadaşlar,çoğu arkadaşımızın sorunudur Pes 2013'ün oyundan atması.Özellikle oyun planında ve normal maçta atıyor olması.Bu kişlerde şampiyonlar ligi maçları normal yapılabilmekte ama diğer türlerde (hızlı maç,ana lig,kupa vs) atmaktadır. Biliyorum,çünkü daha düne kadar bende bu sorunu yaşıyordum.Ve hiç beklemediğim bir programla bu sorunu halletttim. Programımızın adı: Kitserver 13. Evet arkadaşlar bu programı alttaki link'ten' hızlı  bir şekilde bulabilirsiniz.Bu programı indirdikten sonra oyunumuzun kurulu olduğu yere (örn;c/program files/konami/pes 2013) içindeki kitserver 13 dosyasını atıyoruz.Daha sonra Kitserver13 isimli klasöre gelip en altta manager.exe programını açıyoruz ve pes13.exe'yi seçiyoruz. Daha sonra yine kitserver13 klasörünün içinde bulunan config.exe programını çalıştıyoruz ve Misc Settings e gelip ortada bulunan Enforce Picture Quality isimli yerde bulunan Low-Medium-High seçeneklerinden ya medium'u yada high'i seçiyoruz.(Low seçeneği hiçbir katkıda bulunmayacaktır) ve manager.exe'deki attach config.exe'deki save butonlarına basıp oyunumuzu açıyor.pes13.exe'yi çalıştıyoruz.Eğer Sisteminiz elverişli ve söylenilenleri doğru bir şekilde yaptıysanız crack'inizde sorun yoksa oyunumuz KESİNLİKLE artık oyundan atmayacaktır.

Link

https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=ihn6VKnh5J9AZGcQRgSjtxrIthRqChsq06vj813aWd8%3D

DİĞER ÇÖZÜM YOLLARI

Çift Ekran Kartı Kullanılması

c//Programfiles//Konami/ klasörüne giriyoruz

pes2013.exe'ye sağ tıklıyoruz

Yüksek Grafik İşlemciyle Çalıştır-Yüksek Performanslı NVDIA İşlemcisi (varsayılan)  tıklıyoruz.


Bir Diğer Çözüm Yolu

Masaüstüne Sağ Tıklayıp ''NVDIA Denetim Masası'' na Tıklıyoruz

Nvıdıa denetim masasını açtığımızda karşımıza bir pencere gelecektir.Bu pencereden sol taraftan '3d Ayarlarının Yönetilmesi' seçeneğine tıklıyoruz.Karşımıza çıkan tabloda varsayılan ekran kartını 'Yüksek Performanslı Grafik İşlemcisi' yapıyoruz.

Eğer bu işlemler sorununuzu çözmediyse oyunun exesini eklemeniz gerekmektedir.

Bunun içinde;

Masaüstüne yine sağ tıklıyoruz.Açılan sekmeden 'NVIDIA Denetim Masası'nı seçip karşımız gelen tabloda sol bölümden '3d Ayarların Yönetilmesi' seçeneğini seçiyoruz.Burda diğerlerinden farklı olarak uygulamayı siz ekleyebilirsiniz.Karşımıza çıkan penceredeki 'Ekle' butonuna basıyoruz ve oyunumuzun exesini seçip,varsayılan ekran kartını 'Yüksek Performanslı Grafik İşlemcisi' ne ayarlıyoruz.


dt_07.img Dosyası Yüzünden Olabilir

Bu hatanın sebebi skidrow çalışanlarının dt07.img dosyasını yanlış yere relase edilmesinden dolayıydı bu sorunu skidrow ekibi sonunda sözdü ve sorunsuzdt07.img dosyasını paylaştı.

Skidrow ekibi tarafından düzeltilmiş dt07.img dosyasını indirip pes 2013 ün kurulu olduğu(C:/Program Files/ KONAMI/img) dosyası içine attığınızda sorun çözülecektir.

Biraz büyük bir boyutlu dosya birçok linki var internette ve indirmek için ilk önce skidrow indirdiğiniz ve diğer çözümleri yaptığınızdan emin olun.Çünkü boşa zaman kaybedebilirsiniz.İndirmek için Buraya tıklayın.İsterseniz İnternette araştırıp diğer linkleride bulabilirsiniz.

UYUMLULUK SORUNU

– Masaüstünde Pes2013 kısayoluna sağ tıklayın özellikleri seçin
-Özellikler menüsünden uyumluluk seçeneğini seçin
-Bu programın çalıştırılacağı uyumluluk modunu işaretleyin ve seçeneği XP(Servis Pack 3) ü seçin
-Ayrıca alt taraftaki bu programı yönetici olarak çalıştır seçeneğini işaretleyin.


Google+'da Paylaş

Yazar Yönetici

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

62 yorum:

  1. saolllllllllll kardeşşşşşşşşşşşşşşşş olduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  2. kardes yaptım olmadı bende vram hatası da vevriyor onla alakalı olabilirmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vram Hatasıda olabilir.Kendi denediğim bilgisayardada vram 64 mb'dı düşüktü ancak bunu uygulayınca geçti.PES 2013 vram 128 mb ister.Sorununla daha iyi ilgilenmemi istersen https://www.facebook.com/haberbilgisayarpage mesaj at derim :)

      Sil
  3. oldu laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn saolllllllllllll adnin

    YanıtlaSil
  4. menager exe de pes 13 yazmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani? Sorununuzu biraz daha açarak söylermisiniz?

      Sil
    2. olmadı win8

      Sil
  5. oldddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu laaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. GİRMİYOR NAPICAMM GÖSTERİ MAÇI TIKLIYORUM DİREK GİRİP YİNE OLMUYOR DEDİKLERİNİZİ YAPTIM

    YanıtlaSil
  7. oldu be amkkkkkkkkkkk olduuu saollll admin reyissss

    YanıtlaSil
  8. oldduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu admin adamsınnnn

    YanıtlaSil
  9. Selam admin ben bir tane yama yükledim sonra oyuna girdim bir tuşa basınız yazısı çıktı entere bastım sonra oyundan attı yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun'un pes 2012 mi pes 2013 mü? genellikle bu sorun pes 12 'de yaşanır.

      Sil
  10. admin bana error hatası veriyor

    YanıtlaSil
  11. admin bana şöle bir hata veriyor attach diyorm manager exe tıklayıp pes 2013 seçiyorm sonra attacaha basıyorm game exe error setup failed to instal kitserver 12 for diye bir hata veriyor yardım edin pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes 2012 ile mi denedin?

      Sil
    2. Manager.exe ye sag tikla yonetici olarak calistir yoksa error verir.

      Sil
  12. Allah razi olsun ilk anlatımı yaptim oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. kardeşim Allah razı olsun.Windows 8.1 de çalıştı.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Maç bitiminde oyun kapanıyo arkadaşlar bi çözümü olan var mı? cl yada efsane ol oynayamıyorum

    YanıtlaSil
  15. Olduuuuuııııuuuuuu ilk anlatımda olduuu

    YanıtlaSil
  16. Oldu çok tşk

    YanıtlaSil
  17. abi bende manager.exe açıyorum ama pes seçemiyorum koyu renkte görünüyor yardımcı olur musunuz ? :(

    YanıtlaSil
  18. İYİ GÜNLER HOCAM MENAGER ATTACH SORUNU İÇİN KESİN Bİ ÇÖZÜMÜN VARMI . ACİL LÜTFENN ...!

    YanıtlaSil
  19. İYİ GÜNLER HOCAM MENAGER ATTACH SORUNU İÇİN KESİN Bİ ÇÖZÜMÜN VARMI . ACİL LÜTFENN ...

    YanıtlaSil
  20. İYİ GÜNLER HOCAM MENAGER ATTACH SORUNU İÇİN KESİN Bİ ÇÖZÜMÜN VARMI . ACİL LÜTFENN ...!

    YanıtlaSil
  21. bende vram hatası veriyo açarken oyun planı girdiğmde çalışmayı durdurdu hatası veriyo hangi dediğini yapmam gerek ??

    YanıtlaSil
  22. old kardeş ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  23. yav admin allah rızası için low da açamazmıyız ? bi yolu yokmu _ meduım da kasıyor .lowda 0 sorun ama atıyor.. bi yolu yokmu ? (pes2013)

    YanıtlaSil
  24. oldu kardeş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. admin ben her dediğinizi uyguladım kitserver için ama manager exe bölümünde attach butonuna bastığımda hata veriyor bu yüzdende olmadı hala oyundan atıyor yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısı bnde de oldu kardeşim bi cevap verirmisiniz attach butonuna basyom ama olmuyo

      Sil
  26. ne malsınız dedikleririn aynısını sırasıyla yapın oluyorr ...

    YanıtlaSil
  27. Admin bende manager.exe'de pes 2013.exe yok daha dorusu tıka basamıyorum çok acil cevap vermen lazım tatile çıkaçağız bilgisayarda başka oyun yok bundada böyle hata veriyor ! Lütfen bugün cevapla

    YanıtlaSil
  28. Oldu kardes kitserverden medium yapinca; Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  29. Kardeşim ben dediklerinin aynısını yaptim ama olmadı oyun açılırken bir soru soruyor video kartınız gerekli özellikleri karşılamıyor diye acaba ondan mıdır

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim ben dediklerinin aynısını yaptim ama olmadı oyun açılırken bir soru soruyor video kartınız gerekli özellikleri karşılamıyor diye acaba ondan mıdır

    YanıtlaSil
  31. admin onları yapıyom server pack 3 de seçiyom olmuyo bide ben windowsn 10 napıcam

    YanıtlaSil
  32. Yapanlar Nasıl Yaptı Yardım Adminn bende dt07 dosyası varmış ben yinede indirdim olanıyla deiştridim

    YanıtlaSil
  33. merhabalar bende aynı sorunu yaşıyorum video kartınız gerekli özekllileri karşılamıyor gpu vram 128 mb mimimum sistemde ne yapmam gerekiyor oyun planında kapanıyor normal maç oynamıyorum sadece şampiyonlarligi oynayabiliyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  34. başta eror veriyor ondan sonra maça girerken atıyor yardıcı olun nütfen

    YanıtlaSil
  35. Sen adamın dibisin o taşşanı alim flüp flüp diye içime çekeyim reisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    YanıtlaSil
  36. lan yaptım hepsını artık oyuna da giremiyoruz napcaz

    YanıtlaSil
  37. Admin hala atıyor yardım eder misin

    YanıtlaSil
  38. admin ben herhangi bir maça giriyorum daha oyun planına girmeden atıyo

    YanıtlaSil
  39. Oldu kardeşim cok tesekkur ederım adamsın

    YanıtlaSil
  40. bilgisayar win7 her şeyi yaptım. ama hala analigde atıyor. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  41. Pes13 güncel yama yaptım beinsport felan yazio ekranda ateri oyunu gibi oldu cim yemyesil felan bunu geri nasil düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  42. Werfaul.exe hatası alıyorum yardım edermisin

    YanıtlaSil
  43. admin bende 2 tane config var ama config.exe yok napmalıyım

    YanıtlaSil
  44. admin manager exede attach a basılmıyor napmalıyım normalde siyah oldugunda basıyıosun ama bende attach beyaz ve basılmmıyor

    YanıtlaSil
  45. Çok teşekkür ederim 2 saattir uğraşıyorum yapamamıştım buraya denk geldim config . exe ye girip medium yaptım ve sorunsuz çalışıyor oyun akıyor.Size teşekkür borçluyum

    YanıtlaSil
  46. bende maç diyorum direkt oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  47. Admin benim pes 2013 yamalı analig de 5 mactan sonra puan durumu gösteriyor takvime geçerken atıyor nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  48. Yardım edersen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  49. benim ekran kararıp atıyo

    YanıtlaSil

Hadi Yorumunu Yaz.Üyeliğin Yoksa Profilden Anonim'i Seç!