Tablet'e SİM Kart Nasıl Takılır?



SİM Girişi olmayan Android tabletiniz;ister 100 ister 1000 liralık olsun bu sayede tabletinize SİM Kart takabileceksiniz!




GEREKENLER;
-OTG Kablosu
-SİM Kart Girişli Kart okuyucu veya USB modem

Açıklama:SİM Girişli Kart okuyucuyu teknoloji marketlerde veya internette rahatlıkla bulabilirsiniz.USB modemden kasıt Turkcell VINN v.b şekilde kablosuz erişim sağlayan ufak modemler.Bunların ikinci elini telefoncular veya eski ürünler satan yerlerden en fazla 5 Lira gibi cuzi bir miktara bulabilirsiniz.Evinizde kullanmıyorsanız bu iş için değerlendirebilirsiniz.

İŞLEM:











-Biz kart okuyucu yerine telefoncudan 2.el'e 3 liraya aldıgımız Turkcell Vınn'ı tercih ettik










Köşelerinden bastırarak içini açıyoruz.SİM Yeri gözüktü.










SİM Kart'ımızı yuvaya yerleştirip OTG Kablosu yardımı ile tabletimize bağladık.Geriye kalan kısımda sizden (varsa) PİN kodu isteyecektir,Google Play'den edinebileceğiniz Mesaj ve Arama yapma programları ile tabletinizden Mesajlaşa ve Görüşme yapabilir ve İnternete girebilirsiniz.
Google+'da Paylaş

Yazar Yönetici

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

15 yorum:

  1. Bu gerçekten de oluyor mu bende yapıcamda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı akşamlar benim tabletim vorcom markalı sımkart takılır mı?

      Sil
    2. Benim tabletim worcom s7 sim takılırmı acaba benimkinede?

      Sil
  2. samsung tab 3 lıte oluyo dimi

    YanıtlaSil
  3. Casper vıa s28 turkcell vınn ile vodafone hattımı taktım fakat olmadı nasıl yapıldığını ayrıntılı olarak anlatabilecek bir arkadaş varmı.

    YanıtlaSil
  4. Takılma yeri neresi biri bana gösterebilirmi resimlii

    YanıtlaSil
  5. Casper s28 vıa resimlii takılma yeri resimli tablet

    YanıtlaSil
  6. Bu mobil modemler normal otg kabloyla olur. İnternet sağlayıcınızın şifresi gerekli o kadar. Ayrıca da 1 defaya mahsus olarak modemin yüklenmesi lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet sağlayıcısı şifresi nedir ? 6 sene önce kullandığımız vınn ile deneyeceğim şifre vs hatırlamıyorum

      Sil
  7. Alfa homecth tabletee oluyormu

    YanıtlaSil
  8. benim tabletimin zaten sim kart girişi vardı ancak daha önce yanlışlıkla sd kart soktugum için ve çıkarmak için sim kart giriş yerini kırdım tabletim samsung tab 3 lite sm t116 sizce bu yöntem işe yarar mı

    YanıtlaSil

Hadi Yorumunu Yaz.Üyeliğin Yoksa Profilden Anonim'i Seç!